Časté otázky a odpovědi

Každý den si rozplánujte podobné časy, kdy budete jídla jíst a dodržujte podobné rozestupy mezi jídly. Důležité je jíst, kdy pociťujete hlad.

Krabičky jsou nutričně vyvážené. V případě pocitu hladu, si můžete dát bílkoviny (např. bílý jogurt, sýr, vejce, rybu…)

Ideálně neperlivou vodu, ochucenou citronem, limetkou, mátou…Dále jsou vhodné bylinkové a ovocné čaje.
Minimálně 4 dcl na 10 kg Vaší váhy

Ano, ale bez cukru. Buď samostatně, nebo s tučným mlékem nebo smetanou. Opět zvyšte pitný režim, káva naše tělo dehydratuje.

Alkohol nedoporučujeme, je vysoce kalorický.

Doporučujeme pokračovat s povolenými potravinami low carb i o víkendu a nepřerušovat proces hubnutí. Budete mít rychlejší výsledky.

Najděte si pohybovou aktivitu, která Vám bude vyhovovat. Můžete začít s denními svižnějšími procházky.

Je stejně důležitý jako kvalitní strava a pohyb. Navíc když tělu dopřejete dostatečný spánek, tak vás přes den nebudou honit chutě.
Nezapomínejte i na psychickou pohodu, která je základem našeho snažení a to nejenom při hubnutí.